Valami nem jó? Miközben megpróbálunk megelőzni bármilyen problémát,viszont reklamációs igényt szeretne,vagy visszaküldeni az árut. Hogyan kell ezt csinálni?
Írjon nekünk!
Történt, ami történt. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot info@bedario.hu email címen. Írja meg, mi történt az Ön megrendelésével, és együtt megoldjuk a problémát.
A terméket visszaszeretném küldeni,hogyan zajlik ez?
Abban az esetben ,ha a terméket visszaszeretné küldeni, elegendő a csatolt űrlapot kitölteni és együtt a termékkel visszaküldeni. A pontos címet megtalálja szintén az űrlapon,vagy a weboldalunkon a kapcsolati szekcióban. Jogszabályok szerint 14 napig,nincs szükség megadni a visszaküldési indoklást.Adja meg a kapcsolati adatait, számlaszámát és a megrendelt termék nevét,amit reklamálni szeretne.
Reméljük,hogy a visszaküldtött termék hibátlanul, az eredeti csomagolásában érkezik majd vissza hozzánk.Elegendő,ha a terméket becsomagolja egy átettsző fóliába.
Bármely fuvarozó által küldött visszaküldési cím:
Frogman s.r.o. / 26878H
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
Mikor kapom vissza az összeget?
A pénzösszeget jogilag, visszaküldéstől számítva 14 napon belül utaljuk vissza.
Szeretnék reklamálni, hogyan tehetem?
Ebben az esetben, előnyösebb, ha emailt ír nekünk. A reklamációkat individuálisan kezeljük. Ha valamelyik termékünk esetleg hibás, küldjön fényképet nekünk. Szeretne egy új terméket, vagy pénzvisszafizetést igényel? A reklamációkat lehető leghamarabb kezeljük, igyekszünk a 30 napos jogszabályon belül megoldani.
Ez a csomagnak a visszaérkezési idejétől számolódik.Elfogadott reklamáció esetén, kicseréljük a terméket és kiküldjük a mi költségünkre ,vagy visszautaljuk a termék árát.
Kapcsolati adatok:
Frogman s.r.o. / 26878H
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
Kapcsolati e-mail: info@bedario.hu
Az adásvételi szerződéstől való felmondás formanyomtatványa.docx.pdf