Vásároljon még 20 000 Ft és a kiszállítás INGYENES
0 0 Ft

A kosárba jelenleg nincs tétel hozzáadva.

Hé-Pá 9-17

Valami nem jó? Miközben megpróbálunk megelőzni bármilyen problémát,viszont reklamációs igényt szeretne,vagy visszaküldeni az árut. Hogyan kell ezt csinálni?

Írjon nekünk!

Történt, ami történt. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot info@bedario.hu email címen. Írja meg, mi történt az Ön megrendelésével, és együtt megoldjuk a problémát.

A terméket visszaszeretném küldeni,hogyan zajlik ez?

Igyekszünk, lehető legkönnyebb megoldást találni Önnek, ezért előre gondolunk a komplikációkra.Minden megrendelésnél az emailben csatolunk egy speciális űrlapot a terméktől való elálláshoz.Abban az esetben ,ha a terméket visszaszeretné küldeni, elegendő a csatolt űrlapot kitölteni és együtt a termékkel visszaküldeni. A pontos címet megtalálja szintén az űrlapon,vagy a weboldalunkon a kapcsolati szekcióban. Jogszabályok szerint 14 napig,nincs szükség megadni a visszaküldési indoklást.Adja meg a kapcsolati adatait, számlaszámát és a megrendelt termék nevét,amit reklamálni szeretne.

Reméljük,hogy a visszaküldtött termék hibátlanul, az eredeti csomagolásában érkezik majd vissza hozzánk.Elegendő,ha a terméket becsomagolja egy átettsző fóliába.


Mikor kapom vissza az összeget?

A pénzösszeget jogilag, visszaküldéstől számítva 14 napon belül utaljuk vissza.

Szeretnék reklamálni, hogyan tehetem?

Ebben az esetben, előnyösebb, ha emailt ír nekünk. A reklamációkat individuálisan kezeljük. Ha valamelyik termékünk esetleg hibás, küldjön fényképet nekünk. Szeretne egy új terméket, vagy pénzvisszafizetést igényel? A reklamációkat lehető leghamarabb kezeljük, igyekszünk a 30 napos jogszabályon belül megoldani.

Ez a csomagnak a visszaérkezési idejétől számolódik.Elfogadott reklamáció esetén, kicseréljük a terméket és kiküldjük a mi költségünkre ,vagy visszautaljuk a termék árát.


Kapcsolati adatok:

Frogman s.r.o. - BEDARIO LTD

Szecheneyi utca 44-46

4110, Biharkeresztes